Idag stör jag mig på nr 2..

..folk som inte kan svenska!

Åh jag blir galen på blattar som inte kan svenska! Ni har förfan bott i Sverige i hela era liv och ni kan fortfarande inte snacka normal svenska! Och vafan ska ni hålla på att bryta på massa blatte språk? Anpassa er så jävla svårt är det inte att prata normal svenska!
Jag går inte omkring och bryter på finska bara för att min mamma gör det! Det är inte speciellt "coolt" om ni tror det, ni ser bara ut som idioter i våra ögon!

Va glada för att ni har fått komma till Sverige och börja bete er som ett ni uppskattar det!

Kommentarer
Postat av: darling

Svenskar som inte kan stava kanske inte ska uttala sig?

2009-03-13 @ 21:21:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0