hemma igen :)

Har vart i skolan och sen så åkte jag och Sandra till MAX och där skulle jag beställa chilichees och jag sa det med värsta stockholm dialekten så vi höll på att dö av garv! Sen drog vi till donken för Sandra skulle äta där och där så fick vi en fanta gratis för att hon som jobbade där tog fel hihi..

Åkte till hallsta för att möta upp Ellen och hon gav mig den vackra sängen som va grön, och sen åkte vi hem igen. Tog hela kvällen, nu har jag bara problem för att hitta en parkering, för det är någon jävla nisse som har ställt sig på parkeringen utanför med en mils avstånd till den andra bilen så man knappt får plats.. Och det är bara min bil som får plats där för den är kort fast det är meningen att Kim ska stå där för att han börjar jobba 6.. Men det löser sig nog, får man hoppas.

Nu ska jag ta en lång varm duch och sen så ska jag kolla igenom mitt naturkunskaps arbete, sen ska jag nog kolla på tv och sova.

Och jo förresten så fick jag G på mitt samhälls prov och det betyder att jag kommer få G i kursen :D
Och så fick jag VG på naturkuskaps provet :D:D jag känner mig sååå duktig! Good work Sara!


PUSS♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0