Hej bloggen, det var länge sen!

Har knappt vart inne på internet dom senaste dagarna så nej, jag har inte skrivit ett skit och det kanske märks?!

Sitter nu och gör ingenting, har precis kollat på film, "Låt den rätte komma in alias Let the right one in" ganska så bra, lite synd att den inte var som boken..

Va på 100dagars festen igår, va faktiskt jätte kul men jag gick hem ganska tidigt på grund av en insident som hände på festen, så jag tillbringade resten av kvällen/natten me Kim. Jag fattar bara inte varför folk är så jävla elaka!? Vad lever vi i för värld egentligen? Är det rätt att behandla folk hur som helst? Djungelns lag- Den starkaste överlever, sluta bete er som djur!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0