A good day

Har precis kollat på film och är hemma.
Redovisningen om huden gick superbra, känner mig så otroligt duktig! Sen på samhällen så skrev vi ut massa fakta om trafficking och sammanfattade det som var viktigt, så nu är det bara att renskriva och sen är vi klara! Fast arbetet ska vara klart om kanske en månad så då behöver jag inte gå på dom lektionerna :) Så i morgon har jag sovmorgon.

Funderar på om jag ska börja riva lister och tapet, så vi kan få det fint här någon gång, är ganska glad eftersom jag har fått fria händer av Kim "det är ditt hem också så du får göra vad du vill"  tack gubben :p Men du kan inte bli sur på mig om det ligger väggar på golvet när du kommer hem.

Eller så ska jag nog plugga religion eftersom jag har prov på det snart och jag kan inte ett skit om hinduism och buddism.. blä blä blä!

Men nu ska jag göra nytta eller onytta.
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0