Nu är jag hemma igen

Bestämde mig för att åka hem igen, skulle ha stannat tills söndag men det orkar jag inte för det är så jävla varmt i huset så jag blir galen!

Igår så kom Sandra hem till sura och vi drack lite öl och hade trevligt och sen så sov hon där. Och idag har vi gått runt i sura och svettats 46 liter svett.

Så nu är jag hemma men måste åka tillbaka till sura och lämna igen bilen och sen så måste jag åka tillbaka till västerås med tåget, jävla komplicerat skit.

Och när jag har kommit hem sen så ska jag städa, för idioten Kim har inte lyft ett finger medans jag va borta, nej varför skulle han få för sig att städa lite!? Jag blir så trött! De är ju förfan inte bara jag som bor här och ska göra ALLT, gör något själv också idiotfan!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0