Jävla bajshår!

Fattar inte varför det inte kan bli bra!? Varför kan det inte bara bli rätt färg och sen är allt perfekt!? Visst blev det ljusare med varför ska det bli så förbannat glansigt? Jag vill inte ha glansigt hår! De är fult, jag ser ju ut som en guldklimp.. Aja vad ska man göra.. Får springa ner på stan i morgon och köpa silvershampo och se om det hjälper, för jag har inte speciellt många dagar på mig nu innan studenti.

Har i allafall vart och solat nu och fy helvete vad varmt det va!! Dom har precis bytt rör så jag trodde jag skulle bränna av rumpan och ryggen, men brun blev jag :) Tog en sväng förbi systemet också och köpte lite öl alltid bra att ha öl hemma ifall man ska göra något.

Nu ska jag bara ta det lungt och spela lite sims, sen ska jag nog fortsätta med disken och städandet. Får se om jag sätte på en till tvätt också.

4 dagar kvar, sen smäller det!!!

PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0