JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG!!!!!!!!!

Såklart så missade jag den där jävla fotograferingen! SÅKLART!!!! För det står att den ska BÖRJA 11:45 Men nej varför ska man hålla det? Nej vi kan väl flytta fram det en halvtimme, JA! IDIOTER!! Och inte är det en jävlel som har sagt något heller, ja varför skulle man göra det!? Skit kul, verkligen skit kul för mig som vart uppe sen 9 och fixat mig bara för det här.. Jag orkar inte med den här skiten längre, FUCK YOU ÄCKEL STUDENT!!!!!!!!!!!!!!!
Ni får klä den äckliga koskits vagnen själva, jag som tänke vara snäll och skjutsa dit folk, men nej varför i helvete ska jag göra det!? Kom på en bra anledning!!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade ju ringt å sagt det om vi trodde att du inte visste!

2009-06-11 @ 19:29:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0