Frukost hos Malin

Nu har jag vart i sura och ätit frukost hos Malin. Hon hade dukat fran jättemycke bröd och pålägg, de är som om man vill åka dit varje morgon och äta frukost!



Vi äter. Sofia, David, Natalia, Emma och Chris.



Camilla, Jenny, Wictoria och Stina.



Camilla



Sabina och Sofia



Sara



Stina



Mikaela, Chris och Sabina



Folk.


Sen va jag en sväng hem till mamma och lämnade morsdag presenten, ett grönt örngott som det stod "världens bästa mamma" på.





Och nu är jag hemma, har tatt en dusch för att det är så varmt idag. Jag har blivit helt röd på armarna :)

Ska iväg och klippa mig och färga håret kl 3, hoppas hoppas det blir bra!!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0