Den omtalade "hemliga" resan.

Har vart på den hemliga resan nu, och det va skojigt trots att det spöregnade och var svinkallt.
Vart vi va kan jag tyvärr inte säga ;)



Mikaela, på väg dit i bussen.



Våran äckliga lunch, smakade inte ett piss och va torrt, mattanternas fel!



Vägen ^^



Sara



Angelica



Jenny



Vi hade en sermoni av något slag, och fick Macbeth på dvd :) Skojigt, vi kollade på den på resan hem sen, och fyfan vad seg den är, men det är nog för att vi har spelat den 643 gånger!

Vi fick även en skarf som minne.



Malin och Kjell i vackra scenkläder, delar ut filmerna.



Allt folk.



Mera folk



Vi fick jordgubbar med grädde och cider :)



Hela gänget :) Fan vad jag kommer sakna alla!



På G till en gammal teater där vi skulle gå rundtur.



Mikaela där inne, hihi.



På väg hem igen


Kommentarer
Postat av: CAMIE

Hahaa, härlig bild på mig dä xD Ser lite trött ut ;D

2009-06-06 @ 02:01:35
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: micko

hahaha du vet sara att visningsdamen sa att man inte fick fotografera därinne? :P

2009-06-06 @ 13:35:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0