Alla har vi vart "fjortisar" någon gång!

Till och med jag!

Fjortistiden va nog den bästa tiden i hela mitt liv! Jag har aldrig haft så kul någonsin. Jag längtar tillbaka till den tiden då jag fick göra vad jag ville och jag inte hade några krav på mig själv. Det hände alltid något roligt och man träffade alltid massa nytt folk.



En bild på mig och Sandra en sommar för länge sen.



Vi igen.



Ja vad ska jag säga, hehe.



Här tyckte jag att jag va smällfet, jag vägde 48kg då.



Smal va jag och långt vågigt hår, vart tog de vägen?



En ung Sara med aldeles för mycke kajal..



Ja, hehe. Halsbandet fick jag av en kille som jag va tillsammans med i borlänge, 15 va jag då.



Lilla Sandra och jag.


De jag vill säga är att ta vara på den unga tiden för det är det bästa som finns. Jag önskar att jag hade gjort så mycke mer än vad jag gjorde. Men jag hann med ganska mycket endå. Spontan tågluff till halmstad när jag va 15. Samma till borlänge, uppsala och gävle. Många vilda nätter med vänner och alldeles för många killar.

Men jag hade kul, fan vad kul jag hade! Och det är ju huvudsaken, inte sant!?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0