Uppe tidigt

God morgon alla.

Nu är jag äntligen vaken. Jag drömde värsta konstiga drömmen i natt:
Jag va hos Vagner i hk och skulle ta hand om kaninerna men hann bara köra en liten bit på vägen innan en stor robot kom springander efter mig så jag fick panik. Men jag blev av med den och gick in i kanin huset och jag skulle hinna mata alla med kaninmat och så skulle alla få en skiva ananas. Och när jag håller på och matar alla så ser jag Bella min älskade kanin som jag hade när jag va liten, vad glad jag blev :). Sen så gick jag och la mig för jag blev så trött, och när jag vaknade så kom den där roboten utanför dörren och jag hade ett vapen som jag skulle skjuta den med men mitt vapen hade dåligt batteri så jag fick låna en annans, så jag skjöt roboten med ett rep så den skulle ramla och dö. Och då fick jag springa ut fort och mata klart alla kaniner innan min chef kom, men hon hann komma men hon verkade inte märka att jag bara hade matat några. Och sen kom min morbror och skulle köpa en kaning och dom ville köpa lilla Bella. Men innan dom hann göra det så kom det en hund som jagade bort henne så jag sprang efter och fångade in henne igen och la henne i buren.

Sen minns jag inge mer.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0