Skarasommarland

Igår så va jag ute och gick i en timme och 20 minuter, och jag är ganska så stolt över mig själv :) Men fyfan va jobbigt de va eftertsom det va så kvavt i luften.
 


Sen så va jag hos Mikaela på kvällen, vi tittade på tottohästarna och kisse katten. Sen spelade vi biljard och jag förlorade för att jag fick i 8:an 3 ggr.. inte så lyckat kanske.. Sen så spelade vi tv-spel, först hugo men det va svårt för dom köttätande blommorna gick inte å döda. Sen så spelade vi crach (?) och de va mycke roligare fast vi dog ganska måga gånger i alla fall. Och efter de så kollade vi på en alien film med Will Smith.
 
Ja och sen så skulle jag åka hem och de va cp svart ute så jag såg ingenting och ´bara för det skulle tänningslåset krongla så det tog 5 år innan jag fick igång bilen, kom hem vid 12 tror jag och gick och la mig halv 2. De regnade så mycket på fönstrena så jag inte kunde sova..

Och så ringde Kim igår och frågade om jag ville följa med till skarasommarland idag.. Ja jo de skulle väl va skoj. Lite impulsivt kanske men helt okej.

Nu ska jag sättapå bastun sen ska jag basta lite, kläpå mig fixa och sen kommer Kim vid 3 och hämtar mig.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0