Skarasommarland bilder.

Egentligen är det nog bäst att kolla nerifrån och upp!




Sen va det slut.



Vi hyrde en båt och rodde iväg.



Kärringen i brun tröja satt och klappade åt varenda sak dom gjorde, tog dom ett steg klappade hon, stod dom stilla klappade hon, fan jag ville bara sparka av henne huvudet!



Kollade på pirat föreställning



Kim



Äckliga fiskar fanns överallt.



Sån dära, vet ej va det hette



Barn karusellen igen



Jag gömde mig



"stocken"



virvelvinden



Barnkarussel som sög pung



Radiobilar



På skara, åkte berg-och-dal bana



Vi lekte kurragömma med dunk



Spelade geni-spel för barn, och som ni kan se så vann jag första poängen.



Bögkärlek



Ute och dricker och grillar



Kim körde traktor och jag åkte med.



I bilen på väg ner (eller upp?) till stugan


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0