Sex and the city

Nu är jag hemma hos kim igen, han kom och hämtade mig igår kväll med sin nya banan-bil. Och igår så fick jag en present av honom bara för att jag alltid har så tråkigt i sura, sex and the city-skolådan :) Så nu kommer jag inte ha tråkigt längre eftersom jag kommer sitta och kolla på det varje dag.

Idag så har jag vart på stan med Sandra, jag köpte ett par nya solbriller och Sandra med. Sen satt vi och kollade på några ungdommar som stod på stan och spelade och sjöng och jag höll på att dö, de va en kille där som sjöng och han såg så jävla rolig ut! Hahaha

Har packat en väska med kläder som jag ska ta med hem till mamma när jag åker, får se om det blir ikväll eller om jag får åka i morgon, beror på om Kim orkar skjutsa mig i kväll när han slutar jobbet. Och jo förresten så har jag fått brev från soc idag får se vad det kan stå där.. Spännande.

Nu ska jag kolla på film sen ska jag duscha lite.

PUS


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0