Nu är jag vaken

*Gäsp*
Ska snart duscha och sen ska jjag springa ner på stan.

Drömde en jättekonstig dröm i natt.
Jag träffade några från min gamla klass och vi diskuterade hur äckliga smålands (?) ölen smakade, och sen så va vi tvugna att rida därifrån för det kom massa krokodiler som jagade oss. Och Amanda sa att hon skulle börja rida dressyr för hon inte ville ha stigbyglarna så högt. Ja i alla fall så kom vi till sura där jag träffade min katt, och när jag gick in i huset så va det en galen gubbe utanför som sa att han hade köpt det och att han ville bränna ner balkongen. När jag va där inne så fick jag låna Malins pärm och jag skrev ner alla adresser och nummer till dom värda i min klass. Och när jag skulle gå och sova så låg det massa människor i mitt rum och sov (det va sängar överralt) Och "vimmelmamman" låg i min säng och jag blev skit sur för jag ville sova i min säng, men hon sa att jag skulle sova på golvet. Då började jag gråta så hon flyttade på sig men det låg en glittrig bajkorv i sängen så jag kunde inte gå och lägga mig i allafall. Så jag gick och letade efter min syster för hoon hade gömt sig i garderoben, och när jag hittade henne kom jag på att jag skulle till Adams födelsedagskalas, så jag slog in lite Barbie kläder till honom. Men han hann aldrig öppna min present för det började brinna i huset, så hela balkongen var borta.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0