Min namnsdag idag :)

Idag är det min namnsdag, (säg grattis :@) ja i alla fall så tycker jag att jag borde få en present.

Nu är jag hos kim och pillar på datan och kim spelar tv-spel, boxning, as tråkigt!

Igår va jag med Sandra, vi skulle bada så vi åkte till gunstagropen och skulle bada där och när vi gick ur bilen så kom det en svärm av getingar och flugor som flög efter oss, och jag kan säga att jag aldrig haft så bråtton in i en bil! Ja så vi åkte därifrån och åkte till gropen ist och där va det ganska kallt, solen va typ borta och det blåste, så vi hoppade i en snabbis och sen så åkte vi till Sandra och satte oss i solstolarna.

Sen så åkte vi till sura för att Sandra skulle träffa sin Kim men han hade somnat så han svarade inte när vi ringde så vi fick åka hem igen och sen på kvällen hade han hört av sig, den jäveln. Haha ja men i all afll så åkte jag och hämtade Kim för han hade vart hos Jimmys pappa i hk och druckit så jag fick köra hem honom.

Sen hände det inte så mycket mer, jag gick och la mig och drömde någon konstig dröm om båtar och monster, bilar och H&M.. Jättekonstigt.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0