Konstiga drömmar.

Har precis vaknat av att jag hade drömt jättekonstiga drömmar.

Jag drömde att min ex hade dött i en bilolycka att bältet hade gått av och att han hade flygit it genom framrutan. Sen drömde jag att jag va på någon fest med Sandra och att hon skulle visa mig nå trick med ett shot glas, så hon slängde shoten över huvudet och sen vände hon sig om och då satt Kim där och frågade mig om jag inte fattade och sen så kysste han henne hårt. Då blev jag jättaarg och försökte springa därifrån men det gick knappt, men så hamnade jag i en lägehet hos en tabt som fick hjälp med datan av en datanisse. Och han flirtade jag med jättemycke så att Kim skulle gå därifrån, men han stacka aldrig så jag fick börja springa igen. Så jag gick ut på någon gård och sprang och gömde mig bakom en buske och där fanns det en tjej som hade piercat sig överallt på magen. Så jag sprang lite till och hittade några gamla kompisar och jag berättade allt för dom och dom tyckte att Sandra och Kim va helt cp. Då hör jag att Sandra ropar på mig och jag gömmer mig bakom busken men hon ser mig i alla fall så jag börjar springa igen. Så hamnade jag i ett badrum så jag började bada och då kom Kim och kollade in och jag sa åt honom att dra åt helvete emn han stod kvar och va glad att jag inte hade gått till flygplatsen och försökt åka hem. Och det visade sig att jag va i Filippinerna och jag som trodde jag va i köping eftersom alla pratade svenska.

Sen minns jag inge mer av den drömmen.

Sen drömde jag att jag skulle smugla med mig en camel under havet till ett annat land, men jag ville inte ha en camel så jag tog en häst ist. Så jag gick där på botten av havet när det plötsligt kommer en krokodil jävel så jag springer som fan så att krokodilen kunde äta upp någon annan. Sen gick vi bredvid ett stup så alla andra ramlade ner och  dog utom jag och hästen. Sen kom vi äntligen fram till snugglar luckan och där kastade någon ner pass och papper och grejer som jag behövde så jag tog alla papper och började packa mina saker. Och då började dom banka på dörren och sa att dom  ville se mig så det verkligen va jag (som det inte egentligen va) Så jag fick panik oc sa att jag bajsade och dom sa okej. Sen helt plötsligt kom dom ner och jag började bråka med dom och så dog dom, och en kille skrev "NHL" på sin tröja innan han dog. Och jag skyndade mig och packa mina saker så jag kunde hoppa i land. Jah hade en kasse med massa skor, inte för att jag vet varför.. Men jag hann i land.

Sen minns jag inge mer av den drömmen

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0