I lördags, day 3.

 
Ja i lördags så va jag och Sandra nere på power meet igen och vi satt och drack öl och kollade på bilar. Sen kom Amelia dit och vi satt och garvade lite. Sen kom det en gubbe som satte sig bredvid oss och va väldigt social av någon anledning och när en van stannade precis framför oss så ville han att vi skulle åka med, så ja det gjorde vi.

Där inne fanns det folk från norrköping tror jag det va, samt en as ful babyface nisse som bara va 15, haha har bilder som jag lägger upp lite senare. Ja så vi åkte runt i den bilen Amelia började strula med en as ful kille bara för att hon fick en ros av honom, Sandra satt bak med några och jag satt fram med några.

Sen när vi hade åkt ett tag så skulle jag kasta ut en glasflaska genom dörren så råkade jag kasta den nära en gammal tant som blev helt oxtokig och började gapa och peka fuck you till mig, så jag gjorde det enda rätta att göra så jag pekade fuck you åt henne och åkte däri från.

Sen så stannade vi på hammarbyrampen ett tag för jag skulle köpa cigg och så stod det en kille ikön framför mig som började gråta för att jag va så snäll och visade vägen till toan till en tjej.. Ja Gråta! Konstig nisse..

Sen så började vi faktiskt att åka hem jag hoppade av en bit från stan och Sandra och Amelia hade hoppat av vid gryta tidigare. Men jag går i alla fall vid röljuset vid högskolan och där sover en kille i en soffgrupp mitt på cykelbanan, i en soffa + bord, haha ja det va i alla fall en rolig syn.

Sen hände det inte så mycket mer, jag kom hem käkade och gick och la mig.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0