Hej

Nej jag åkte aldrig till sura och nej jag sov inte där. Har bara vart hemma ochlatat mig och spelat gta är helt beroende. Men idag ska jag hinna med och städa och diska, är inte så mycket så det borde gå fort.

Inatt så drömde jag en jätte konstig dröm att jag va vid ett stall och där skulle jag övningsköra med hästen så jag skulle göra massa saker. Sen så va jag i sura hos mamma i källaren och det hade börjat växa jättemycket ogräs ur golvbrunnarna, precis som i mumin. Sen skulle jag köra husvagn men jag lämnade den på parkeringen och hälsade på Camilla och hennes karl, och när jag kom ut på parkeringen så satt det 2 gubbar i bilen som tänke ta min bil och min husvagn. Då blev jag jättearg och jagade bort dom och så åkte jag iväg med min husvagn. 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0