Hej världen, jag bor i sura

Nu är det min andra dag här i sura och jag har så dödstråkigt finns absolut ingenting att göra här. Igår så packade jag upp mina grejer som jag tog med mig från Kim, har massor med saker kvar där men ska nog ta dom i helgen för då ska Kim och jag spela mini-golf + filmkväll(?).

Ja, och idag så va jag hos soc och lämnade in massa papper, och jag får veta om 3 veckor om jag får nå pengar därifrån, hoppas på massor men det skulle knappats hända eftersom dom är så satans snåla! Ska försöka hitta en lägenhet men måste ha ett jobb först, men det skadar ju aldrig att söka. Sen funderar jag faktiskt på att skaffa mig ett jobb någon annan stans så jag får vara för mig själv ett tag, ett år kanske skulle vara lagom.

Sen har jag vart i källaren och öppnat alla fönster för det kryllade av flugor och av spindlar, skitstora spindlar! Jag har aldrig sett större, ska lägga upp bilder på dom om jag fick en bra bild, de vet jag inte.

Nu ska jag nog kolla lite på tv, sen kanske jag ska ta en promenix sen när det blir lite kallare. Och i kväll ska jag kolla på film, finns inget annat att göra än att dega hela dagarna.

Och för er som undrar hur det är mellan Kim och mig så har vi bestämmt att jag ska flytta hit påriktigt, och att vi tar en paus från varandra, men att vi fortfatande är tillsammans. Sen ska vi flytta ihop när vi har hittat en större lägenhet som jag också är ägare av.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0