En dag i sura.

Kom nyss hem från sura. Mamma och jag har tvättat våran "raggar"bil tills i morgon det tog väldigt lång tid. Men nu är den fin. Jag fick en lång cardigan av henne en vit, jättesöt. Funderar på om jag ska vara chafför i morgon åt Kim och hans kompisar, men får se vill ju drick också, men det går ju att ha kul utan alkohol.



Och efter allt tvättande av bilen så blev mina naglar helt förstörda så jag satte mig och målade om mina nyss. Och nagellacken som jag köpte tidigare idag var förvånads väst väldigt vit i alla fall :) Så nu har jag snygga naglar tills i morgon. Helt klart värt priset av 25:-!



Nu ska jag ta en öl och kolla på film, sen ska jag nog krypa ner i sängen och sova, är ganska så trött.

PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0