Dags att gå ner i vikt!

Jag kan inte säga att jag har provat allt, för set har jag inte.. Men nu efter att jag gått upp närmare 20kg så säger jag att det är nog! Köpte för ett tag sen Kilo Killer och provade det ett tag men la av ganska snart eftersom det va jobbigt att dricka det hela tiden, men nu eftersom jag har 2,5 paket kvar så tänkte jag börja med det igen. Visst jag älskar min kropp den är snygg, men några kg mindre skulle inte skada. Så nu är det dags, jag börjar i morgon :p (det brukar låta så), men det är sant, jag ska!

  

Frukost brustabletten och middags brustabletten är goda, helt okej, men lunch, fyfan smakar apa det är som att drick möglig gegga, kanske va därför jag slutade.. Men nu är det påriktigt! Jag ska jag ska jag ska!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0