Vecka 3

Hallå.
I morgon har jag naturkunskap B prov på matspjälkningen och cellen, jag tror faktiskt att det kommer gå bra :)
Jag är så glad att jag äntligen fattar vad vi håller på med :D haha
Ska plugga lite till för att det ska gå extra bra ;) ska duscha lite först.

jag är ganska stolt över mig själv :) jag går i skolan heltid, jobbar, städar, tvättar, diskar, lagar mat och tar hand om en bäbis på 100 pannor.. inte många som klara det. + att jag bara är ledig 1 dag i veckan och slutar oftast vid 5. inte undra på att jag är trött, och det går ju inte så bra att sova när en nisse sitter och spelar tv spel till 2 på natten och sen efter 2 kommer alla hem från krogen och GAPAR och SKRIKER som om det inte fanns en morgon dag + att de spelar musik tills 4 på natten med basen på högsta volym så det skramlar i väggarna, a kanske inte skramlar men det låter extremt mycket.



Det här är förresten min kissebaby

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0