Gamla människor

Finns det nå drygare än gamla människor?

De ska alltid tränga sig i kön i affärer, bara för att de är gamla så kan de inte göra vad de vill. Dom springer fram och ställer sig före fast man redan är på väg att ställa sig där. Och när de väl står i kön så går de ur kön för att hämta nått och när de kommer tillbaka så går de och ställer sig på samma ställe, hallå går man ur kön så får man ställa sig sist!

Och på bussen, samma sak där , tränger sig före i kön och ska alltid sno ens plats, "åh hej jag är gammal, dyrka mig". Det kan ju va så att jag har brytit benet! Och när man sitter där med en miljon kassar så ska de endå sätta sig bredvid en, "vadå, vill du ha mina kassar i knät?"

Och sen så går dom över gatan hur som helst, mitt framför alla bilar.

Och så är de skit sura, sura jävla kärringar.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0