Studenten 2009

Åh jag längtar så mycket!!

Igår så fick jag min student mössa, (bilder längre ner) och ja jag tyckte den blev skit snygg och allt, kläderna kommer i mars någon gång.
I allafall så skulle jag testa den så den satt bra, och det visade sig att den var för liten :O
Jag blev skit sur eftersom när jag skulle prova alla storlekar och kolla vilken storlek jag skulle ta så stod jag och velade mellan 54 och 55 för 54 satt perekt och55 var lite stor och då tänkte jag att jag tar 55 så att jag får platts med allt hår och sånt under.
 Men nej de är ju klart att den ska vara för liten, antingen så har min skalle växt ap mycket eller så har de fel storlekar.
Ja ja jag ska i allafall skicka tillbaka den och beordra dom att de ska sy en ny till mig!! Jag blir så sur!

Annars är jag super nöjd, fast jag vill ändra färg på strassen i märket där fran till rosa ist för vitt. Det kan jag nog ordna när jag skickar mössan.












Sen blir det 'Hej då carlforsska' lite sorligt eftersom man inte kommer träffa alla lika mycket, eller alls..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0