seg

Om jag ska kolla på en film så tar det alltid en timme extra för mig att kolla klart utöver filmens tid. Som ADHD (ibland tror jag att jag har det) barn så kan jag inte sitta still och göra en sak en längre tid, Så jag måste göra annat under tiden, pilla på datan kolla på tv m.m. haha

Jag känner mig såå rastlös, kim är inte här så jag kan inte dryga med honom. Och jag kan inte gå ut eller så för jag har inga pengar (duktig som jag är så slösar jag bort allt på en gång). Så jag ska väll tillbringa min kväll framför tv:n och datan och bara vara.. Sen ska jag gå och lägga mig så det kan bli lördag någon gång, ska jobba i morgon :) Det är det enda jag ser fram emot, trivs så jävla bra på mitt jobb och jag hoppas att jag får jobba kvar väldigt länge (med eventuella löneförhöjningar ;) ).

Och pricken över i:t så finns det inge gott att äta, och jag är hungrig. Jag vill ju bara kila till subway och köpa en macka, men jag vet inte om jag kommer ha råd att leva resten av månaden, eller om jag kommer få nå pengar av nån..

Dilemma




puss♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0