muslim fi**or

När min mamma va i Marocko så skrek och spottade muslimska kvinnor på henne för att hon hade shorts och linne. Då har vi varje jävla rätt i världen att spotta på dom för att dom har lakan runt skallen!! Det tillhör faktiskt inte våran kultur precis som dom ser rött när vi går i linne i deras land, men de som åker dit brukar respektera att man inte får gå klädd hur som helst överallt, och då tycker jag att de inte ska gå med lakan på skallen i vårat land. Men så klart så ska de inte ha respekt för oss, nej nej dom kommer hit och pissar på oss.. Jävla idioter!!

Kommentarer
Postat av: Jasim

Du kan inte dra alla muslimer över en gräns när du skriver som du gör. Sverige är ett fritt land o här får man klä sig hur fan man vill, men är det därför många muslimska flickor inte får ha sjal i skolan?

Lär dig skillnaden mellan lakan o sjal, det märks att du är en outbildad snorunge med förutfattade meningar. I marocko så tillhör det kulturen att inte gå runt så naket, och ofta innan man besöker muslimska länder blir man informerad om detta, så du bör nog informera din kära moder om detta nästa gång hon tänkt besöka ett muslimskt land. Sen tillhör inte det här bara den muslimska kulturen!

Har du varit i någon katolsk kristen kryka någon gång??? du får inte ha bara axlar där.. så lilla gumman jag tycker du ska kolla upp saker innan du yttrar dig på din ruttna blogg, gud vet hur jag hamnade här av misstag!

2009-02-26 @ 11:17:57
Postat av: Sandra

Så sant!

2009-03-02 @ 11:16:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0