lördag morgon.

Hade faktiskt skit svårt för att somna i går kväll både på grund av att kim inte va här och för att alla jävla pissnissar gapar och skriker.

Ja i allafall så drömde jag värsta cp drömmen, jag var en torped och jag skulle mörda "kissie" och hemmes kompis, men jag skulle bara mörda kopisen helt och "kissie" skulle jag bara snitta i strupen. I alla fall när det var gjort så var det en tjej som hela tiden försökte gå in i hennes rum, hon skulle säga hej då och hänta sina skor och sänka musiken, dryg tjej. Ja "kissie" dog ju inte så hon började sparka i väggen så jag var tvungen att putta in henne under sängen. Sen tog jag dunkudden (det var bara för de jag mördade dom) och nånting mer typ en filt tror jag att det var. Sen när jag var i bilen och skulle åka därifrån så kollade dom som körde bilen skit konstigt på mig, som om de vissta vad jag hade gjort. Det var massa skit på filten så jag började plocka bort de och då kröp det fram jätte många tusenfotingar med taggar på och dom stack mig och sen vaknade jag.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0