Kim och Sara 2 år idag!

Idag firar jag och Kim 2 år tillsammans :) Tycker der har gått skit snabbt allting, känns som om jag har vart tillsammans med Kim i hundra år. Jag älskar honom så otroligt mycket och ja jag vill nog tillbringa resten av mitt liv med honom!

Ikväll ska nog Kim bjuda mig på restaurang om det blev så, sen kvällen och natten ska vi bara tillbringa tillsammans, och i helgen ska vi fira på riktigt eftersom Kim jobbat till 10 i kväll.

Själv så har jag ingen aning vad jag ska köpa till Kim, ingen aning. Vad ska man köpa till en karl? Han har ju redan allt, och jag har redan köpt det mesta till honom som han kan ha nytta va och gillar. Jaja men det löser sig väl. Har ni några tips?



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0