frånvarodag

Idag så gick jag inte till skolan för jag känner mig sjuk, kanske lika bra. Så min onsdag ska jag tillbringa i sängen med naturkunskaps böckerna. Sen ska jag städa, tvätta och diska om jag hinner, ska försöka ha det klart innan kim kommer hem vid 2.

Drömde en jättekonstig dröm i natt;
Jag va på camping med några tror inte jag kände dom och sen så skulle jag springa in i skogen för att pissa och då kom det en bil som körde förbi mig, och sen så vände den sig och stod uppe i backen. Och sen så kom det en bil till vid campingen som blinkade med lyset till den andra bilen och jag blev jätte rädd, så jag sprang ner till campingen och sa det till dom som var där men de brydde sig inte. Sen kom det en militärpolis med massa galna rabieshundar och skulle vakta bilen där uppe.
Sen när jag ville dra därifrån så träffade jag mitt ex och han ville att jag skulle köpa glasögon till honom för att han fyllde år, men jag bad honom och skita på sig och sen cycklade jag iväg. Jag cycklade på en rak väg där det satt jätte många och solade och så var det någon som frågade om det var någon som skulle ta studenten i år, och jag skrek att jag skulle göra det men ingen trodde mig alla trodde att jag ljög..
Sen så kom jag till ett slott och jag hade min katt med mig och vi skulle följa med en tant som ägde allt till någon källare så vi åkte i en jätte trång hiss, och när vi hom ner så var vi utanför en hockeyrink som hon tydligen ägde med det visste hon inte om. Sen så sprang min katt iväg och jag skulle gå på nå möte och prata med nån, så vi satt utanför ett badhus och varje gång jag skulle resa mig upp för att kolla om min katt hade kommit tillbaka så var jag naken, alla kläder hade ramlat ner på golvet. Så jag försökte jätte länge med att sätta på mig dom och sen skulle vi åka buss och biljettgrejen var trasig så vi fick åka gratis, och på dussen så träffade jag en gammal kommpis Terese och  inte vågade sitta öppet utan var tvungen att sitta bakom en stol.

Sen så minns jag inte så mycket mer.

Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och glo på tv och plugga lite

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0