Knepiga drömmar

Drömde 2 knäppa drömmar inatt, haha.

Först drömde jag att jag va på ett badpalats utomhus i skogen. Jag skulle åka någon grej i leran och så gjorde jag det med så helt plötsligt så blev det värsta strömmen i vattnet så jag råkade stöta emot väggen som va full av rötter. Och så fastnade jag i en rot med stortån, men jag lyckades dra mig loss. Sen när jag skulle simma iväg så såg jag att det va en tjej som satt fast under vattnet så jag började dra i henne så att hon fick luft. Sen började jag ropa på hjälp för att jag inte fick loss henne och hon började svimma lite lätt. Då kom det en stor fet gubbe som baa sänkte ne henne i vattnet igen och sen när jag tittade ner i vattnet så va hela botten full av barn. Så jag fick panik och simmade iväg och gömde mig i en buske, de va jätteläskigt.

Sen drömde jag att jag och Sandra va med i "Bonde söker fru" och vi träffade han Roger haha. Minns inte så speciellt mycket men Sandra hånglade med honom i allafall och sen gick hon och käkade fil när vi hade bråttom iväg. Men vi önskade Roger lycka till med att välja tjej, sen gick vi därifrån.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0