Hej mitt vinterland, nu är jag här!

Ja om någon har missat det så är det extremt mycke snö ute just nu :o

Sitter just exakt nu och snackar skit med Sandra, hon ska träffa killen ikväll och är lite nervös, haha. Stackars mig för det är jag som måste hålla cepet sällskap hela kvällen när han är där :@ Så är det i allafall.

Blev väckt av en nisse som ringde och frågade om jag ville vara med i "modell för en dag" a visst skoj! Malin♥ den jäveln va det som hade gett ut mitt nummer utan att fråga :@ hihi nej men det gör inget en skoj grej faktiskt.

I morgon så ska jag på ett möte klockan 10 :@ fast egentligen orkar jag inte för det enda jag vill göra är att sova sova sova!!

Nej men nu har jag inge vettigt att säga så fuck off!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0