Don't judge me because I'm a fat whore

Hallojsan.

Har sovit som en prins i natt, fy fan va skönt det va! Men sen så va det en bög som ringde och väckte mig :@ Och sen kunde jag inte somna om..

Är hemma hos negern nu, skulle ha åkt till Sandra men jag orkade inte, spelar ingen större roll när jag kommer dit bara att jag är där i morgon. Sprang nyss runt på stan en snabbis och skulle köpa en tröja men jag kom hem med något helt annat som vanligt. Skulle ha gått till systemet också men jag går dit i morgon i stället.



Köpte en stor t-shirt ♥ stora t-shitrar is the shit haha. Och så köpte jag ett par otroligt sexiga trosor, mumms haha.



Och som grädde på moset på den här underbara kvällen köpte jag något smarrigt att smaska på, men jag måste äta ganska snabbt annars äter kim upp allt :@
Vart är han förresten :o han skulle köpa smällare men han borde vara tillbaka nu, men men lite egentid har jag aldrig dött av.

Och förresten så måste jag bara berätta att jag har sjukt ont i ena skinkan :O haha vettefan vad jag har gjort, känns som träningsvärk, men jag  har inte tränat.. Skummt.

Nu ska jag fixa dippen och spela lite sims.

PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0