Dan före...

Hoho hej. Sitter hemma hos snuskisen och pillar lite här och var, höhö. Nej då men ändå. Funderar på om jag ska ta mig en dusch snart efersom jag har extremt tråkigt, funderat även på om jag ska gå ut och ta en promenix för idag är det väl inte så kallt, eller. Risken är bara att jag går jättevilse och börjar gråta, men vem fan bryr sig haha. Nej då jag har värsta lokalsinnet, jag lovar!

Ja och sen så äre julafton i morgon, jippiiiii...... åså. Ska va hemma hos mami en stund (ja sandra MAMI inte mamma) ska tydligen komma extremt mycket folk hem till oss bara för att dom inte har någonstans att vara under jul eller så orkar dom inte dra hem folk till dom så dom kommer till oss och stökar ner och äter våran mat så dom slipper få det stökigt hemma, vilken bra idé inte sant..

Har inte haft råd att köpa julklappar iår eftersom jag är en snål jävel som inte vill slösa mina pengar på andra! Jag får ändå aldrig det jag vill ha så varför skulle jag anstränga mig!? En bra fråga med ett uselt svar, man ska bry sig om andra på julen jada jada jada bla bla bla.

Ska i allafall iväg till Sandra efter det trevliga julfirandet hemma, vi ska dricka öl och äta massa onyttigt, sen ska vi till grannen och ha 3kant, haha nej men det kunde ju nästan ha vart så.

Mm så är det, pusshej

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0