Blänger på tv:n

Hoho hej.

Är hemma hos Kim nu, va nyss ute och köpte subway :) Kim sover fotfarande han drack igår så nu är han bakis hahah nej men han kanske bara är skittrött eller nått.

Snygg Sara och bajs Kim




Igår så va jag på filmkväll hos Malin, och jag har märkt att jag ligger lite efter haha Mikaela har gjort slut med Peppe pullipulli och Malin ska ha "barn" :o
Mikaela: Nu stannade hon bara för att hon skulle byta tampong!
Sara: Okej..
Malin: Okej..
Sara: Eller va!? :O

haha så va det.
Jag har så många roliga saker att berätta så jag håller på och spricka, nej då det är sällan det kommer ut nå vettigt ur min käft, eller fingrar, äsch nej men jag är rolig.



Haha minns ni när vi kollade på den här bilden och vi trodde att Mikaela höll i en bajkotte :D hahaha

Jag tycker om rosa btw ;)

Nej men nu har jag inge mer att dela med er så puss och hej leverpastej 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0