Världens sugigaste bloggare: Yes it's me..

Sorry, har inte haft tid att skriva nå, inte för att jag har något speciellt att skriva men ändå.
Idag så har jag vart på Tati och lämnat in mitt CV eftersom de inte gick att öppna det som jag skickade, sen så har jag inte gjort så mycket mer. Bara vart hemma och kollat på film och haft allmänt tråkigt.

Har by the way skit ont i benet, sträckte den av någon konstig anledning och nu kan jag knappt gå, de känns som om jag får sendrag med varje steg jag tar, men de går över hoppas jag.

Idag va de ju egentligen tänkt att jag och Sandra skulle gå ut på krogen för att hon äntligen fyller 18 i morgon, men de orkade vi inte.. Får väl ta de på onsdag eller nått, då har hon i alla fall fått pengar.

Och sen så längrat jag till att det ska bli en ny vecka snart, så det kan bli den 4:e snart så vi kan åka på den efterlängtade kryssningen-utan-karlar!

Jaja, har inget mer att säga.
PUS


Kommentarer
Postat av: mikaeli

hehe, jag har också sökt jobbet på tati :P

2009-08-23 @ 21:23:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0