Skatjävel

Min dag började som vanligt helt underbart, jag vaknade av att en äcklig skata satt och kraxade utanför mitt fönster. Så kan de va när man är på landet.

Jag har vart ensam hela dagen, mamma är i skogen och kommer hem i morgon bitti. Har gjort ungefär 0 saker idag, men när jag va på konsum för ett tag sen så fanns det exakt 0,00kr på kortet hehe ganska pinit när jag står där med ganska måga saker som jag inte kunde betala.. Och tjejen i kassan va ganska så hjärndöd. Så nu är jag apa sugen på mitt godis som jag skulle köpa och kissen är sugen på sin mat..

Nu sitter jag och dricker öl framför tv:n och är så uttråkad så jag dör.. Finns inget att göra här ute..

PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0