Mitt öde ligger i era händer

Nu är jag hos Kim och ska hämta nordea dosan så jag kan skriva ut papper tills i morgon. Och så när jag ändå va här så rakade jag benen, har inge raklödder hemma, men nu har jag baby lena ben :)

Så i morgon ska jag till soc och snacka med dom, för dom har skrivit upp att jag har fått pengar som jag egentligen har tagit ut och betalat skulder med, men dom tror jag har använt allt själv, och så måste dom höja min norm eftersom jag ska betala hyra till min mamma. Jag behöver pengar, realy bad! Jag kommer få panik snart, de går inte att leva utan pengar vafan tror dom att jag skiter pengar.. Idioter... och så säger dom att jag inte får något för att jag redan har en inkomst, jaha från vem vill jag veta då?! Bajs bajs bajs, jag orkar inte.

Jaja jag ska väl ta mitt feta as och palla mig hemmåt nu, Kim kommer nog inte hem på ett tag så jag kan ju inte sitta här hela mitt liv och vänta på en karl. Jag har annat för mig.

Ha en trevlig kväll. PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0