Jobb-sökar-lista

Är i sura och hållt på att söka jobb som en galning eftersom jag åste gå till soc i morgon, och innan de måste jag till västerås till banken och skriva ut papper eftersom Kim har min inloggnings-dosa och det finns ingen nordea här i "stan"..

Igår så va jag Kim hans mamma och hennes man till stockholm och hälsade på Kims mammas syster som hade fyllt år, Vi åt mat och sen så gik vi en promenad på 4km, känner mig ganska så stolt att jag orkade det :) Sen när vi kom tillbaka till västerås så skjutsade Kim mig till sura igen.

Och inatt fick jag världens damp attack!!! Jag vaknade vid 4 av att de va myggor ÖVERALLT, så jag fick gå upp och mörda alla och de tog sin tid, en timme tror jag, och inte nog med de så va det 2 myggor som jag mördade som hade sugit blod. Så antingen så har jag 2 myggbett någonstans eller så bet dom katten..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen måste jag skynda mig iväg.

PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0