Hemma i sura

Hoho, nu har jag kommit hem. Igår så åkte jag till västerås och skulle hem till Pepe och grilla och dricka men eftersom jag och Sandra är så otroligt sega så kom vi ca 2 timmar försent.. Men de va kul, vi spelade uno och drack öl, sen mot kvällen så satt jag Sandra och Mikaela och snackade snoppar, sex, killar ja sånt som är skoj att snacka om :p

Sen när jag skulle åka till stan så missade jag bussen så jag och Sandra satt oss på en bänk och drack öl och vänade på bättre tider som faktiskt kom sen, Kim. Han tog en taxi från stan efter många om och men, och så skjutsade han hem Sandra och Kim och jag åkte och köpte mat.

Ja och nu har jag kommit hem i alla fall och såklart så hade jag glömt min kamera hos Mikaela, men tar den sen.

Nu ska jag hitta nå att äta.
PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0