Hemma hos Kim

Sitter och kollar på ncis men Kim, men nu är han ute och snackar med någon snubbe så jag passar på att blogga lite. Idag så har jag bara vart hemma hos mamma, bastat har jag också gjort. Men jag är lite sur för att jag inte har någon träningsvärk efter igår :@ men eftersom jag inte har det så ska jag och Sandra gå och träna i morgon, då blir det styrka/medel. Sen så blir de väl att vi kör på lördag eller söndag, för på måndag ska Sandra till frankrike.

I morgon så ska jag träffa Ellen och co från skolan för Ellen ska flytta till Umeå för där ska hon gå i skola. Så jag får se vad vi ska hitta på, fika antagligen. Sen ska jag och Sandra gå på stan innan vi ska träna sönder våra kurviga kroppar :p.

PUS och hej hörs i morgon.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0