Haha bind-tanten.

Haha jag glömde berätta en sak! Igår när jag och Sandra va och tränade så va de en tant som kom in i omklädningsrummet och bytte om till träningskläder, inge med med de och Sandra gick och bytte om jag jag satt på bänken. Och helt plötsligt så hör jag ljudet av en binda som dras bort från trosan och så kollar jag så tanten och där står hon helt öppet och byter sin blodiga binda framför mig! Så gör man inte, sånt gör man på toaletten, inte ute blan folk! Jag vill inte veta om någon har mens eller inte och jag vill framförallt inte se någon dra bort en blodig binda och lägga den på bänken. NASTY NASTY NASTY!!!  

Kommentarer
Postat av: Mickaeli

hahahhahha. EYWWWW

2009-08-15 @ 23:33:19

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0