Funderingar på hög nivå

Sitter här och tänker lite för mig själv, om hur det är, hur det har vart och hur det kommer att bli. Just nu känns allt meningslöst varför hålla på om det ändå inte finns något där? De har vart.. bra..? Ja de har det, ett tag. Allt har sin naturliga gång i livet, de är inget som går att ändra på. Och det kommer bli bra det hoppas jag inerligt, jag vill att de ska va bra, med mig, jag vill bra. Jag vill kunna vakna på mornarna och känna att jag verkligen är lycklig och att jag har allt jag någonsin önskat mig. Men ibland så undrar jag om det kommer att ske, tänk om det är kört för mig, jag har användt all min lycka tidigare och nu finns det ingen lycka kvar. Jag vill att allt ska bli som förut när vi va små och allt man tänkte på va oss. Jag vill kunna ligga i din famn hela dagen och känna dina armar runt mig och känna mig älskad jag vill vara den enda som du tänker på, I want to be your one and only.



Finns inte så mycket mer att göra.
Ska kila i säng snart.

Beyonce - If.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0