En dag på stan

Har kommit hem till Kim nu, har vart på stan hela dan. Först så träffade jag Ellen Malin och Angelica och vi satt i vasaparken och snackade strunt och väntade på Mikaela som aldrig kom.. Sen så stäffade jag Sandra på stan och vi va på um och gubben där hade damp. Sen så sprang vi runt på stan och provade olika skor, och jag hittade ett par på Belle som va röda med guld klack såm va super söta, 99:- men eftersom jag är en "spara" så köpte jag dom inte, jag har redan miljoner skor.

Och sen när vi skulle gå och träna upptäckte vi att vi va jättetrötta och hade ingen lust att träna så vi åkte hem i stället, mycke nyttigt. Men vi ska gå i morgon eller på lördag eller söndag får se.

Det enda jag fick med mig från stan va silvershampo, dags för de nu, tycker jag har lite väl orange färgat hår. Men tur är de att de inte syns om man tittar på de men de syns om man tar kort på de med blixt.. Problem.



Nu ska jag duscha och fixa håret så får jag se hur det blir.

PUS

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0