Tisdag

Idag så åkte jag Kim och han mamma iväg för att köpa tepeter, dom vart inte speciellt snygga men vad har jag att säga egentligen, Kim blir sur om jag lägger mig i och blir sur om jag inte gör det.. Jävla idiot..

Jaja fick hem dom **** tapeterna och ska börja fixa här hemma nästa vecka tror jag. Åh jag blir så galen!! Kim vet inte ett skit om inredning och har ingen kännsla för stil.. Skit samma det är hans hem.

Kim har babblat om att jag ska skaffa mig en egen lägenhet innan vi flyttar in tillsammans "på riktigt" jävla onödigt tycker jag. Men om jag gör det får jag i alla fall välja snygga tapeter. Pissolle!

Sitter "hemma" (vet inte om detta är mitt hem!?) och lyssnar på gamla sommar klassiker! Fan jag längtar så mycket nu, vill bara sitta nere på löga och grilla korv och drick kall öl i solen tills solen går ner och då vill jag ta på mig en filt och mysa med någon :) Vart tog min ungdom vägen? Jag vill va den lilla flicka jag en gång va, nu är jag gammal och typ gift (!) superkul..

Har förresten jättemycke träningsverk :D över hela kroppen, hihi det känns så skönt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0